СТОРІНКА МУЗИЧНОГО

КЕРІВНИКА

КУЧМА ГАЛИНИ ЄГОРІВНА

/Files/images/galina_gorvna/IMG_6646.JPG /Files/images/DSCN4824.JPG/Files/images/IMG_3790.JPG

/Files/images/novoe/kkkk.gif

Все для дитячого садка

Основною формою музичної діяльності в дитячому садку є музичні заняття, які передбачають не лише слухання музичних творів, що доступні для сприйняття малюків, навчання їх співам, рухам у музичних іграх і танках, але й грі на дитячих музичних інструментах.

Музична палітра

Навчально-методичний і музично-літературний журнал для музичних керівників ДНЗ, вчителів музики, керівників художніх студій, будинків дитячої творчості, викладачів циклу музичних дисциплін.

Єдине вікно доступу до освітніх ресурсів

На шляху до музики. Методичний посібник для музичних керівників і вихователів ДНЗ. У методичних рекомендаціях представлені: технології введення дошкільників до музичного мистецтва, системи роботи з ознайомлення дітей 4-5 років з творами композиторів-класиків, а також представлені проекти інтегрованих освітніх заходів. Посібник буде цікавим для педагогів ДНЗ, студентів педагогічних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Музика з мамою

«Музика з мамою» - сайт про ранній музичний розвиток дитини. Характерною особливістю методики «Музика з мамою» є ігрова форма подачі матеріалу, комплексний характер, доступність і практичність використання, що перетворює заняття музикою з малятами у веселу розвивальну гру. «Музика з мамою» забезпечує ранній музичний розвиток, активний розвиток мови у дітей, розвиток музичного слуху і багатьох інших здібностей, про наявність яких ви можете і не підозрювати.

Дитячий садок.

Основні завдання музичного вивховання дітей дошкільного віку:

а) виховувати любов та інтерес до музики;

б) збагачувати досвід дітей різними музичними творами і засобами виразності;

в) залучати дітей до різних видів музичної діяльності;

г) розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, почуття ритму), формувати співоцький голос.

Музика дітям (збірка Метлова Н.)

На сайті представлені музичні твори для всіх видів дитячої музичної діяльності з врахуванням музичного і житєвого досвіду дитини, її музичних уподобань.

Діагностика музичних здібностей

Тести (С.Науменко)

1. Вивчення чуття ритму.

а) проплескати в долоні мелодію, чка подобається;

б) проплескати в долоні мелодію, яку заграв вчитель;

в) закінчити ритмічний малюнок запропонованої вчителем мелодії.

2. Вивчення кінестезії дитини.

а) по команді вчителя показати праву, ліву руки;

б) володіння руками – вправо, вліво.

3. Ладове чуття.

а) зіграти твори в мінорі (В.Косенко «Вальс», Ф.Шопен «Вальс №7», укр. нар пісню «Їхав козак за Дунай»

б) заграти твори в мажорі (П.Чайковський «Марш дерев‘яних солдатиків», Д.Кабалевський «Клоуни»)

4. Чуття тембру.

а) грати на інструментах в різних регістрах;

б) грати на різних інструментах, а дитина повинна визначитися;

в) вибрати інструмент для супроводу укр.. нар. танцю «Козачок».

5. Музичне сприймання.

а) заграти п‘єсу без останнього такту, діти повинні визначити чи вона закінчилась;

б) заграти твір і попросити дітей розказати про музику, визначити форму твору;

в) заграти різні за настроєм і характером твори (ввести відволікаючі предмети під час прослуховування).

/Files/images/sayt/ch1_1-kopija.png

/Files/images/sayt/ranpot.gif

/Files/images/sayt/tirp.gif

/Files/images/galina_gorvna/15.png

« У гості до Ведмедика»
Конспект музичного заняття для ІІ молодшої групи
Музичний керівник: КУЧМА Г.Є.

/Files/images/galina_gorvna/964924.jpg

Мета:- розвивати відчуття музичного ритму, координацію рухів,рухову та зоровому пам’ять, увагу; - учити відтворювати ігровий образ засобами міміки та пантоміміки, узгоджувати музично-ритмічні рухи зі співом; -розвивати співочі здібності,музичний слух, фонематичне сприймання, уміння розпізнавати товаришів за голосом;- виховувати доброзичливість.
Обладнання :- декорації лісу;- барліг;- іграшковий ведмедик;- зображення різних частин тіл тварин: вушок, хвоста, лап,носа.
Хід заняття
( У музичній залі розміщено декорації лісу. Діти заходять до зали та вітаються. ) Музичний керівник: Малюки, огляньте, будь ласка, нашу залу і скажіть, що нового у ній з’явилося ? ( Дерева, будиночок , барліг .) Куди ми з вами потрапили ?( До лісу.) Чути гарчання.Хто це так гарчить ? ( песик, лев , ведмідь .)Давайте підійдемо до барлога і поглянемо, хто там є. ( Підходять до барлога. З-за нього виходить Ведмедик- дорослий.)Хто це ,малюки, впізнали ? (Ведмедик.)Давайте привітаємося з Ведмедиком. ( Діти вітаються)Ведмедик : Добрий день. Міг би ще поспати, та ви розбудили мене.Музичний керівник :Діти, ми ж тихенько поводилися , правда ? Тоді хто, крім нас, у лісі міг розбудити Ведмедика ? (Сонечко,дощик, вітер . друзі….)Друзі ? А з ким дружить Ведмедик ? ( з Білочкою,Зайчиком,Вовчиком, Лисичкою.)( до Ведмедика) Ми вгадали, Ведмедику ?Ведмедик : Так, так. Усі вони мої друзі. Ходять цією лісовою стежинкою, тож, напевно, і розбудили мене.До речі, а у вас є свої друзі ? (відповідь дітей)Напевно ви також ходите до них у гості , разом дружите. А ви вмієте ходити, як мої друзі ?Музичний керівник : Можемо спробувати. Дпавайте з вами зробимо велике гарне коло на лісовій галявинці і походимо, як друзі Ведмедика. Ведмедику,ставай з нами у коло будеш нам допомагати. Пісня « В темнім лісі» Ведмедик : От молодці, я біля вас також навчився ходити ,як мої друзі. О ! Будиночок моїх лісових сусідів. Давайте підійдемо до нього ближче . ( підходять) А ви можете здогадатися. Хто у ньому мешкає ? Музичний керівник : Малюки, пропоную вам зручно сісти на килимку біля будиночка і подумати, хто може тут жити ? ( діти сідають на килимку. Звучить музика зайчика( «Зайчики» муз.Ю.Рожавська ). Із хатинки виглядають вушка зайчика.) Дітки, як ви думаєте, хто тут живе ? ( Зайчик). А як ви здогадалися ? ( Із хатинки видніються вушка такі, як в зайчика.Музика весела, радісна, стрибкоподібна, ніби стрибає зайчик.)Дітки, а в хатинці ще хтось є .послухайте .( звучить музика «Їжачок» муз.М.Кабалевський, із віконечка видніються колючки їжачка.)Дітки, хто це ? (Їжачок). А чому ви думаєте, що це їжачок ? ( бо з віконечка видніються колючки їжачка і музика весела,жвава, колюча, як їжачок.)Ведмедик : Цікаво, що роблять у своєму будиночку ці звірята ? ( готують їжу,ремонтують меблі, роблять зарядку…)А можете показати, як вони це роблять ?Музичний керівник : Так. Малюки знають пісеньку про те, що і як вміють робити звірята. Правда ж ? Виходьте,будь ласка на галявину і заспівайте її.( дітки стають півколом.)Але спочатку нам пригадає нашу пісеньку …… Пісня « А ми робимо ось так» Ведмедик : Як гарно ви співаєте, я так не вмію. Навчіть мене ,будь ласка.Музичний керівник : спершу ніж навчитися співати, потрібно самим потренуватися. Давайте пригадаємо співаночку про веселих звіряток. Ти ,Ведмедику, можливо захочеш з ними подружитися. ( дітки сідають на колінця і виконують співанку на розвиток міміки, артикуляції.) Співанка « Веселі звірята» Ведмедик : Дякую вам, дітки. Можливо ви знаєте пісеньку про сніг, адже скільки його насипало у нашому казковому лісі.Музичний керівник : Так , наші дітки дуже люблять зиму і знають гарну пісеньку про сніжок, хочеш її послухати і можеш разом з нами її підспівувати.Ведмедик : Так, я із задоволенням послухаю пісеньку, адже дітки так гарно вміють співати. Пісня « Перший сніг»Ведмедик : Дякую вам, діти. Ви навчили мене співати, а я навчу вас грати в цікаву гру, яка називається « Ведмежатко в нас гарненьке».Давайте зробимо велике гарне коло. Ставайте навколо мне. Тримаючись за руки, йдіть колом і співайте. Я заплющу очі. Після пісні хтось один з вас має мене гукнути, а я спробую відгадати, чий голос почув. Пісня « Ведмежатко в нас гарненьке»( Після співу музичний керівник торкається плеча однієї дитини, вона має вигукнути: «Ведмедику!», а Ведмедик – впізнати за голосом, хто його кликав. Гра триває. Музичний керівник обирає дитину, яка тимчасово виконуватиме роль Ведмедика, зав’язує її очі. Ведмедик : Дякую вам, діти. Так добре з вами, навіть не хочеться прощатися.Але мені потрібно повертатися до своєї домівки, адже ще весна не наступила і мені потрібно ще поспати. До побачення.( Ведмідь повертається до свого барлога.)Музичний керівник : Дітки , вам сподобалося сьогодні на нашому занятті ?До кого ми ходили у гості ? Які друзі проживали по сусідству біля нашого Ведмедика ? Яку назву мала гра з Ведмедиком ? Мені дуже сьогодні ви сподобалися. Ви були слухняні, терпеливі, кмітливі . Я вами задоволена До побачення. ( Діти під музику виходять з музичної зали.)
Кiлькiсть переглядiв: 155