Наш садочок, як віночок:
На долонях малюки,
Всю любов, турботу, ласку
Ми їм даруємо від душі
Згідно з листом МОН України від 02.04.2022 р. №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» першочерговими завданнями ЗДО у воєнний час на наступний 2023/2024 навчальний рік є:
- налагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу; - відновлення освітнього процесу;- зарахування до закладу дітей раннього та дошкільного віку із числа внутрішньо переміщених осіб за місцем тимчасового проживання;- організація освітнього процесу в ЗДО для всіх дітей;- своєчасне надання керівником ЗДО запиту до засновника щодо наявності проблем і можливих шляхів їх вирішення;- створення у ЗДО безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу;- створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами організації освітнього процесу й надання педагогічної підтримки дітям раннього та дошкільного віку, у тому числі й з особливими освітніми потребами, їхнім батькам;- здійснення інформаційної підтримки та психологічного супроводу учасників освітнього процесу;- здійснення співпраці з інклюзивними ресурсними центрами;- застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій;- організації комунікації з учасниками освітнього процесу посідає ключове місце.
Головним напрямком роботи закладу дошкільної освіти є: забезпечення державної політики щодо охорони життя та здоров'я дітей.
Головною метою ЗДО у Статуті визначено забезпечення реалізації права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти у межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, розвитку, оздоровлення і виховання дітей, створення належних умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:
- забезпечення права дитини, у тому числі дитини з особливими освітніми потребами, на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти;
- збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей;
- реалізація державної політики в галузі освіти;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, виховання свідомого ставлення до себе, оточення, довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей і задатків;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- формування у дітей гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, норм безпечної поведінки;
- здійснення соціально – педагогічного патронату сім'ї;
- надання всебічної допомоги сім'ї у розвитку, вихованні та навчанні дитини;
- оновлення змісту освіти, апробацію нових педагогічних технологій, методів і форм навчання.