Методичні форми роботи з педагогами, щодо реалізації конкретних річних завдавань, спрямованих на підвищення їх компетентності
№ п/п | Форма проведення заходів | Тема та зміст проведення | Термін проведення | Відповідальні особи | Примітки |
1. | Коучинг | Дії вихователя під час сигналу «Повітряна тривога». | Серпень | Завідувач Коротун О.М. | |
Особливості національно-патріотичного виховання у дітей дошкільного віку. | Листопад | Вихователь-методист Брусенцова А.О. | |||
Створення середовища без насильства Психологічний комфорт | Грудень | Практичний психолог Неєлова В.В. | |||
Розвиваємо діалогічне мовлення дошкільнят. | Лютий | Завідувач Коротун О.М. | |||
2. | Заходи щодо опанування Державного стандарту дошкільної освіти | Сприяння освоєння інновацій освітнього процесу. | Упродовж року | Вихователь-методист Брусенцова А.О. | |
Оволодіння цифровими інструментами для забезпечення якості дошкільної освіти відповідно до суспільних викликів. Зокрема, за допомогою реєстрації і проходження різних онлайн-курсів на платформах суб’єктів підвищення кваліфікації. | |||||
3. | Організація взаємовідвідування | Ігри в укритті. | Жовтень | Вихователь Огаркова Н.О. | |
Безпека на дорозі. | Листопад | Вихователь Гриньова Т.Ю. | |||
Пожежна безпека. | Листопад | Вихователь Усова М.С. | |||
Різдвяна казка. | Грудень | Керівник Музичний Кучма Г.Є. | |||
Ознайомлення дітей раннього віку з укр. народною казкою. | Лютий | Вихователь Виходцева І.К. | |||
Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з елементами грамоти | Лютий | Вихователь Бойко С.М. | |||
4. | Майстер-клас | Вибухонебезпечні та підозрілі предмети. Дії після знаходження. | Жовтень | Вихователь Рєпіна Л.Л. | |
Українські розписи. | Січень | Вихователь Усова М.С. | |||
Навчання грамоти з елементами методики Л. Шелестової. | Березень | Вихователь Бойко С.М. | |||
5. | Вебінари | Презентація парціальних програм з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності. | Серпень | Вихователь-методист Брусенцова А.О. | |
Національно-патріотичне виховання в ЗДО. | Грудень | ||||
Сучасні вимоги до розвитку мовлення дітей відповідно до системи якості освіти. | Лютий | ||||
«Як підвищити ефективність дистанційної роботи» | За потребою | ||||
6. | Консультації для вихователів | Адаптація освітнього процесу умовах війни з урахуванням ситуацій, що склалися; | Серпень | Практичний психолог Неєлова В.В. | |
Організація освітнього середовища в укритті | Серпень | Завідувач Коротун О.М. | |||
Формування безпечної поведінки дітей в умовах воєнного стану | Вересень | Практичний психолог Неєлова В.В. | |||
Колискова в житті дитини | Грудень | ||||
Як підгодовувати відкрите заняття по розвитку мовлення | Січень | Завідувач Коротун О.М. | |||
7. | Тематичні виставки | Права дитини очима дітей. | Вересень | Вихователі та батьки | |
Обереги для захисників України | Жовтень | ||||
Поробки з природного матеріалу | Листопад | ||||
Фабрика Діда Мороза | Грудень | ||||
«На Масляну на Масницю» | Лютий | ||||
Виставка дитячих робіт «Бережись автомобіля» | Травень | ||||
8. | Онлайн-курс | Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. | Серпень | Вихователь-методист Брусенцова А.О. | |
9. | Семінари | Семінар – практикум «Інноваційні оздоровчі технології розвитку» | Жовтень | Вихователь-методист Брусенцова А.О. | |
Проблемний семінар «Розвиток мовленнєвої комунікативності дошкільників» | Січень | ||||
Семінар-практикум «Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників» | Березень | ||||
10. | Наставництво | З метою підвищення якості освітнього процесу призначити наставника для молодого педагога з досвідом роботи до 3х років: Книш А.В. – наставник Рєпіна Л.Л. Огаркова Н.О. - наставник Брусенцова А.О. | Упродовж року | Педагоги- наставники | |
Надання консультацій молодим педагогам. | Упродовж року | Педагоги- наставники | |||
Спільні розробки конспектів занять, виготовлення дидактичних посібників. | Упродовж року | Наставник та молодий педагог | |||
Організувати взаємо відвідування занять, режимних моментів. | Упродовж року | Наставник та молодий педагог |